2010. február 3., szerda

Úton a nyerskoszt felé

Olvasgatom a 80/10/10 című könyvet és egyre jobban tetszik, pedig még mindig gyanakvással forgatom lapjait. Egyszer már írtam róla, még a másik blogba került be. ITT olvashatjátok. Érveibe nem nagyon lehet belekötni, mert a szerző elég tudományosan alátámasztja tényekkel és kutatási adatokkal. Újra és újra döbbenek, hogy mennyire nem tudja az emberek nagy része, hogyan kéne táplálkozni... Újra és újra döbbenek, hogy milyen hibákat követtem el magam is.

A könyv hatására azonban jócskán megnöveltem a gyümölcsfogyasztásomat. Éppen két hete, hogy megvettük az új turmixgépünket, azóta minden reggel zöld turmixszal indítok. Ebédig általában sikerül csak nyerset ennem, főleg gyümölcsöket. A mai nap volt a csúcs eddig: délután 4 óráig csak nyers étel került a gyomromba, 70%-ban gyümölcs formájában, a maradék 30% zöldlevelű és zöldség volt. Ebédre nyers sütőtök pudingot vittem a munkahelyemre. Nagyon jól esett és jól is laktam vele (nem volt kis adag :D). Na, de mire hazaértem elegem lett az édes gyümölcsökből! Pedig abszolút édesszájú vagyok... És ezen a ponton megtörtem az élő áramlatot: lecsúszott Anyukám sós sütijéből kettő, aztán néhány tönkölybúzás ropi is.... Este visszatértem a nyers koszthoz és ettem egy nagy tál sütőtökös jégsalátát, amilyet a potluckon is kóstoltam. Igaz, ami igaz mellé kenyeret ettem avokádókrémmel... 
Mindenesetre a sok édes gyümölcs hatására nem kívántam a csokit, ami pedig nálam komoly szenvedély. 

Jó, jó kezdő vagyok még nyers fronton, de ennyi édes gyümi még nekem is kicsit túlzás volt. Bár lehet, hogy meg tudnám szokni... Ki tudja, változnak az idők, változom én is :) Ezen a képen én vagyok, "főzés" közben :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése