2010. február 25., csütörtök

Karobchips

Eh, már megint egy édesség! Kigondolta volna? :D Ezt a finomságot kifejezetten Évinek ajánlom, valahogy ő jut róla eszembe. Nagyon nagyon egyszerű és gyorsan kész van. Hirtelen támadt csoki utáni sóvárgás esetén kíváló mentőöv!

 

Úgy indult, hogy mandulatejet készítettem és abból visszamaradt a mandulapép. Angela Stokes receptes könyvében találtam rá egy csoki chips pótló finomságra, amihez fel tudtam használni a pépet. Eredetileg mandulavaj kellene hozzá, ami úgy készül, hogy az őrölt mandulához egy kis olajat keverünk, de én csak a pépet használtam magában, bár kevertem bele egy kevés vaníliaport is. 

Hozzávalók: 

mandulavaj
banán
karobpor

A 10 dkg mandulából készült pépet egy darab banánnal összeturmixoltam és hozzáadtam két teáskanálnyi karobport. Ízlés szerint lehet többet is tenni hozzá, így csak enyhén volt csokis íze. 
A kapott masszát szétterítettem az aszaló tálcáján és pár óra múlva már kész is volt. (Este betettem, reggelre teljesen kiszáradt.) Lehetne nyomózsákba is tölteni és kis kekszeket nyomickálni belőle, de nekem nincs nyomózsákom, ezért csak széttördeltem a megaszalódott masszát. Így ugyan nem lett túl szép, viszont finomnak nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése