2010. január 18., hétfő

Első potluckom, ahol megtömtem a pocakom

Amint már említettem vasárnap volt az idei első potluck. Sok-sok finomság volt, nem is tudtam mindent megkóstolni, mert nem bírtam pocakkal. Így is jól megtelt, de nem lettem az ételektől sem álmos, sem fáradt. Ízlelőbimbóim megkapták a magukét édes és sós ízekből egyaránt, így teljesen elégedetten ismerkedhettem a többiekkel. Mind nagyon kedves emberek, meglepetésemre voltak köztük olyanok is, akikkel már találkoztam Vali nyersételkészítő tanfolyamán, és megismerhettem személyesen is Gittát. Jó volt köztük lenni. Nekik nem kellett elmagyarázni, hogy miért táplálkozunk így. Jó volt kóstolgatni a sok finomságot, újabb ötleteket meríteni a változatos étrendhez. Nekem a találkozó egy újabb löketett adott, ahhoz, hogy folytassam azt, amibe belefogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése