2010. március 26., péntek

Narancsos paprika öntet - majdnem zsírmentes!

Ennek az öntetnek a receptjét Angela Stokes könyvében találtam. Nagyon egyszerű és igazán frissítő, ez a színén is látszik. Igazi örömöntet. Igen, lehet zsírmentesen is készíteni.
Brokkolit öntöttem vele nyakon, de más zöldségekhez is remekül illik.



1 narancs leve
1 kaliforniai paprika
1 kávéskanálnyi zúzott fokhagyma
ízesítéshez tahini

Én a tahini helyett szezámsót használtam. Ezt a fűszerkeveréket a férjem keverte be, alapja az őrölt szezámmag, a többi összetevőről fogalmam sincs (most nem tudom megkérdezni tőle, de majd utánajárok :). Ezentúl lehet ízesíteni bármivel, amit hozzáillőnek gondoltok.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól néz ki! Most már meg kellen néznem ezt a könyvet! Egyre izgalmasabb dolgok kerülnek belőle elő!

    VálaszTörlés
  2. juppíí. kipróbálom! :)
    én most magos/olajos öntetek helyett avokádót is használok, bár ez is zsíros, de talán kevésbé.. kakukkfűvel, citrommal, sóval mmmmmmm

    VálaszTörlés