2010. március 2., kedd

Sütőtökpuding csokikrémmel

Hozom a formám: megint egy édesség! Sajnos elég vacak lett ez a kép, pedig annyira finom volt, hogy igazán megérdemelne egy jobb fotót.
Az ötletet Szamócától vettem, ő készített poharas sütőtökkrémet mogyorós csokiöntettel, én pedig gyorsan ki is próbáltam a nyers változatát! Nagyon jól sikerült! A csokiöntetet pedig Angela Stokes receptje alapján készítettem, hát azt kell mondjam, annyira egyszerű és annyira finom, hogy a táblás csokik tőlem aztán meg is romolhatnak a fiókban.




Na lássuk a finomat! Azt még hozzá kell tennem, mivel kisérletről volt szó, hogy csak pici adagot csináltam, vagyis összesen egy adagnyi lett a puding receptjében leírt mennyiségekből. A csokikrém két pohár pudinghoz lesz elegendő.


Sütőtökpuding
kb. 1,5 csésze felkockázott sütőtök
4 db beáztatott datolya
1 teáskanál méz

Kevés vízzel turmixold össze és már töltheted is a pohárba.

Csokikrém (vigyázat nagyon egyszerű!!)
1 banán
2 teáskanál karobpor
1 teáskanál kakaópor

Keverd krémesre. Isteni finom, íze olyan (vagy még jobb is), mint a csokipudingé!

3 megjegyzés:

  1. Azta, de jól hangzik!
    Ezt tuti ki kell próbálnom így is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Jelentem: kipróbáltam ezt a csokikrémet!
    Fantasztikusan finom és állagra tényleg olyan mint a csokipuding, csak még finomabb! Még a férjemnek is nagyon ízlik, pedig ez ritkaság! :-)

    VálaszTörlés
  3. De jóó! Örülök, hogy ennyire ízlett!! :)

    VálaszTörlés